• Landelijke dekking met 4 vestigingen in NL
  • Wij leveren aan eindgebruikers én reclamebureaus
  • Vraag een offerte aan: 085 006 9917
Landelijke dekking in Nederland en België
Wij leveren aan eindgebruikers én reclamebureaus

Gevelreclames... waarom eigenlijk?

Home > Advies > Waarom gevelreclame?
Gevelreclames, doosletters & lichtletters zijn allemaal vormen van grafische en visuele communicatie. De toepassing daarvan is dé manier waarop een bedrijf haar aanwezigheid, merk en boodschap communiceert.

SignDeal biedt alle tools om elke gewenste gevelreclame visueel te maken en gemakkelijk en transparant te bestellen.

Gevelreclames hebben in essentie een vrij eenvoudige functie: ze laten zien waar u bent! Ze helpen niet alleen klanten uw bedrijf te vinden, maar laten ook potentiële klanten zien dat u er bent. Als we verder kijken, dan zien we dat uw gevelreclame ook heel veel vertelt over uw bedrijf.

Een gevelreclame geeft klanten een belangrijke eerste indruk, begeleidt hen naar uw pand en zorgt voor merkherkenning en de door u gewenste merkbeleving.
Effectieve gevelreclames omvatten veel meer dan de weergave van slechts een logo. Er zijn veel beslissingen die moeten worden genomen voor een succesvolle gevelreclame. Denk hierbij aan de grootte, verlichting en de plaatsing.

SignDeal biedt u de tools om u hierbij snel en eenvoudig te helpen. SignDeal is uw one-stop gevel reclame specialist, die het creëren van een succesvolle lichtreclame van begin tot eind volledig verzorgt.

Door het bieden van kwalitatief hoogwaardige en opvallende gevelreclames met zeer hoge garanties zorgt SignDeal ervoor dat uw bedrijf een gevelreclame krijgt waar u trots op bent én blijft!

Een goede gevelreclame, zegt meer dan 1000 woorden.

Meer waarde en meer omzet in de detailhandel

Bedrijven gebruiken gevelreclames om met klanten te communiceren. En het is een gesprek, dat veel verder gaat dan het feit dat deze week de shampoo in de aanbieding is. Consumenten leren - en veronderstellen - allerlei dingen over een bedrijf op basis van de gevelreclame.

Deze waarnemingen zijn, door Amerikaans onderzoek, beter te begrijpen dankzij de American Shopper Study™ van BrandSpark / Better Homes en Gardens (de zogeheten "Shoppers" studie). Deze studie biedt een schat aan inzicht in consumentengedrag. Dr. James Kellaris van het Lindner Business College, onderdeel van de Universiteit van Cincinnati voerde een diepgaande data analyse uit van de resultaten, wat zeer belangrijke inzichten opleverden voor detailhandelaren en gevelreclame professionals.

Over de jaren zijn dit de belangrijkste bevindingen:
Consumenten maken aannames over de kwaliteit van een bedrijf gebaseerd op haar gevelreclames. De meeste consumenten geven de voorkeur aan verscheidenheid en onderscheidenheid in plaats van uniformiteit.

Gevelreclames die te klein of onleesbaar zijn, worden gezien als een gemiste kans als klanten voorbijrijden zonder een bedrijf te kunnen vinden. Meer dan 9 op de 10 mensen hebben de voorkeur voor een verbale gevelreclame. Dit is dus een gevelreclame waarin taal wordt gebruikt als communicatiemiddel.

De kwaliteit van een gevelreclame heeft een rechtstreeks effect op het vermogen van een bedrijf om klanten te trekken.

Uit het onderzoek blijkt dat meer dan de helft (54%) van het winkelend publiek, dat ze meer dan eens voorbij zijn gereden en gefaald hebben om een bedrijf te vinden, omdat de gevelreclame te klein óf te onduidelijk was.
Zowel jongere als oudere mensen hebben dit probleem gemeld. Een derde van de klanten zegt dat ze naar onbekende winkels zijn getrokken op basis van de kwaliteit van hun gevelreclames.
Bijna 40% van de shoppers geven aan dat ze kwaliteitsaannames hebben gemaakt over een bedrijf, op basis van de duidelijkheid en aantrekkelijkheid van hun gevelreclame. Jongeren tussen de 18 en 24 jaar zijn het meest geneigd dergelijke conclusies te trekken.

Binnen- en buiten reclames zijn beide sleutelmethoden om klanten te informeren over nieuwe producten en zijn in veel gevallen effectiever in het overbrengen van informatie dan andere methoden.

Lees de volledige verslagen van de bevindingen van Kellaris: 100.000 shoppers kunnen het goed hebben: bewegwijzering voor communicatie-uitingen van het BrandSpark / Better.
Homes and Gardens American Shopper Study (2011): www.signresearch.org/shoppers2011
Gevelreclames bekijken door de ogen van de toeschouwers: perceptueel bewijs van de American Grocery ShopperSurvey (2014).

Klaar voor de start?

Wilt u informatie over wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan nu contact op! Wilt u zien hoe gevelreclame er bij u uit zal zien, gebruik dan nu onze matching tool en vraag direct een voorbeeld op.
Amsterdam | Den Bosch | Eindhoven | Panningen
Antwerpen

Vind ons online

Contact

SignDeal
Maasbreeseweg 48
5981 NB Panningen
Nederland
085 006 9917
info@signdeal.nl

Trotse sponsor van

VVV_Venlo logo

Onderdeel van

© Copyright Signdeal - 2022
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram